Lettori fissi

giovedì 30 aprile 2015

Una card per la mamma!

Buona sera scrapperine!  :)

Good evening scrapperine! :)

Nuovo challenge da Scrapbooker PhD! E questo mese è completamente dedicato alla mamma! E se volete, con l'aggiunta di fiori!

New challenge at Scrapbooker PhD! And this month is totally dedicated to MUMS!!!! And if you want, with a twist of flowers!




Ecco la mia creazione: una card graziosa, con fiori e cuori, con un bellissimo timbro di Sherri Baldy.

Here you are my creation: a nice card, with flowers and hearts, with a beautiful digi from Sherri Baldy.


Ho utilizzato carte Crelando ed una cartellina Sizzix per l'embossing.
Il fiocco è una fustella Marianne Design. (splendida!!!)

Papers come from Crelando. I used a Sizzix embossing folder for one layer.
The bow comes from Marianne Design die cut. (so beautiful!!!)




Ho colorato il timbro digitale con i Copic e gli Spectrum Noir. Sullo sfondo ho utilizzato la mia amatissima tecnica del frantage!

I colored the image with Copic and Spectrum Noir. On the background I used my beloved frantage technique!




I fiori sono una fustella di Marianne Design; il cuore una fustella Sizzix, così come il sentiment, che ho embossato a caldo con polvere dorata.

The flowers are from Marianne Design die cut; the heart from Sizzix, and also the sentiment, which was heat embossed with gold powder.




Il cuore in 3D è formato da tanti cuoricini piegati al centro ed uniti l'un l'altro. :)

I created 3D heart putting togheter many hearts folded in half. :)


Infine ho decorato con strass ed un tocco di Wink of Stella!

Final touch with rhinestones and Wink of Stella.


Spero vi piaccia! E spero che piaccia anche alla mia mamma!

I hope you like it... and my beloved mum too!

Vi abbraccio forte!
Hugs!

3 commenti:

  1. Beautiful card, love all the layers, colours and elements. Thank you for joining in with us at Scribble & Scrap Challenge and good luck. Chris DT x

    RispondiElimina
  2. Such a pretty card, sweet image, beautiful colouring and design. Thanks for joining us at Creative Moments.
    Chris
    x

    RispondiElimina
  3. Very gorgeous card. Lovely details. Thank you for joining us at Not Just Cards this week. Judy DT

    RispondiElimina

Grazie per essere stata con me! :-)