Lettori fissi

lunedì 1 giugno 2015

Un segnalibro dai colori pastello...

Buongiorno carissime scrapperine!

Eccomi qui per mostrarvi la mia creazione per il nuovo Challenge di Tutto quanto... diventa Scrap!

Questo mese il tema riguarda nastri e tulle.. ed io ho preparato un grande segnalibro con entrambi!




Come base ho utilizzato un cartoncino verde acqua, che ho decorato con carte della Crelando. 
Ho usato fustelle di Marianne Design e Sizzix ed un punch di Picture Punch.




Il timbro delizioso è un digi di The Paper Shelter, colorato con i Copic e gli Spectrum Noir.




Per decorare il segnalibro ho utilizzato del tulle, spruzzato con polvere glitter, nastri di raso verdi ed azzurri, cuori e fiori in crepla e in cartoncino e dei piccoli strass verdi.




Spero vi piaccia! Io lo trovo grazioso, anche per i colori pastello che ho utilizzato...

Grazie per la visita! Mi fa sempre molto piacere! :)
Vi abbraccio forte, una ad una!

Baciniiiii

15 commenti:

  1. Very pretty tag, love the colours. Creative Blessings, Tracy x

    RispondiElimina
  2. Gorgeous bookmark Francesca. Thank you for playing along with our Challenge at Creative Craft Cottage. We would love to see you again … Anet DTx

    RispondiElimina
  3. Gorgeous creation Francesca. Thank you for playing along with our Challenge at Creative Craft Cottage. We would love to see you again …
    Anneke DT

    RispondiElimina
  4. Lovely card- thats a fab image!
    Thank you for joining us at The Paper Shelter
    xx

    RispondiElimina
  5. So pretty - one of my favourite images at TPS - thank you for for playing along at TPS flower challeng this week hugs Judith x

    RispondiElimina
  6. This is beautiful. Love this image
    Thanks for joining us at the paper shelter
    Hugs Kelly

    RispondiElimina
  7. Wow , Love this color palette !
    Gorgeous card , So féminine !
    Thanks for joining us at CCC challenges And good Luck !
    Maryvonne DT

    RispondiElimina
  8. Sweet tag with a great TPS image in beautiful colours. Thanks for joining us at The Paper Shelter.

    Nikki

    RispondiElimina
  9. Super cute, love all the fun details...Thanks for joining Brown Sugar Challenge!

    RispondiElimina
  10. Good morning sweetie, I am so very sorry I never got by to say how gorgeous your card was last week, a very hectic week, I hope you can forgive me, thank you for joining us at The Paper Shelter <3 Pops x x x

    RispondiElimina
  11. Beautiful creation! Love the sweet image and color combo! Thanks for joining us at Creative Craft Cottage!

    RispondiElimina
  12. Bellissima questa tag , proprio adorabile con quei cuori poi . Grazie di aver partecipato al challenge su TSM

    RispondiElimina
  13. Gorgeous! Thanks for joining us at The Crazy Challenges.

    RispondiElimina
  14. Super cute!!! Thank you for joining us at Crafty Time, good luck!!! Amy DT

    RispondiElimina
  15. Beautiful and love the image you chose. Thanks for joining us at ABM (Art By MiRan). *Hugs*

    RispondiElimina

Grazie per essere stata con me! :-)